Sunday, January 10, 2016

تشديد مخاصمات آخوندها در آستانه نمايش انتخابات و زمينه سازي حذف كانديداهاي باند رقيب




خامنه اي در صدد آمار سازي نجومي براي نمايشي است كه با تحريم عموم مردم مواجه است
رویارویی و جنگ قدرت دروني رژيم آخوندي در آستانه نمايش انتخابات مجلس و خبرگان ارتجاع به نحو بيسابقه یی شدت یافته و خامنه اي براي حذف كانديداهاي باند رقيب برنامه ريزي مي كند. این در شرايطي است كه رژيم ولايت فقيه پس از پذيرش توافق اتمي و شكستهاي پي در پي در سوريه با بحرانهاي بيشمار داخلي و خارجي مواجه است.
از سوي ديگر در حاليكه مردم ايران بيش از هميشه اين نمايش سخيف را طرد و تحريم مي كنند، خامنه اي براي تقلبهاي نجومي و اعلام آمار و ارقام چندين برابر بزرگنمايي شده زمينه سازي مي كند. او به صراحت خطاب به ائمه جمعه گفت: «مسأله‌ مهم درباره‌ انتخابات، حضور حداکثری است. هر چه جمعیت بيشتر در انتخابات شركت كند، استحكام نظام و اعتبار كشور بالاتر خواهد رفت... انتخابات هم بحمدالله آزاد است، هم مايه‌ آبرو و اعتبار در خارج از كشور است؛ در جو جهاني، حقيقتاً اين انتخابات مايه اعتبار و آبرو است. بنابراين خود انتخابات، يك امر بسيار مهم و يك نعمت بزرگ است. بعضي‌ها خوششان مي‌آيد دائم بر كوس نامطمئن بودن انتخابات بدمند اين خيلي عادت بدي است، مرض بدي است، انتخابات سالم است... تخلف سازمان‌يافته مطلقاً وجود ندارد؛ ...[نبايد]كسي ادعا كند در اين انتخابات خيانت شد يا تقلب شد. ... انتخابات در همه‌ دوره‌ها سالم بوده» است.( سايت خامنه اي- ۱۴ دی۹۴)
رسانه هاي حكومتي در روز ۱۵دي به نقل از احمد جنتي از نزديكان خامنه اي و دبير شوراي نگهبان نوشتند: برخي كانديداهاي خبرگان «قمارباز و مشروب خوارند و برخي مشكلات اخلاقي دارند. برخي كت و شلواري و برخي زن هستند. آنها كه جزو شكست‌خوردگان عرصه سياست هستند به دنبال آن هستند تا دوباره بر كرسيهاي مجلس بنشينند.. اين افراد چنانچه بتوانند اكثريتي در خبرگان داشته باشند نفوذيهاي خود را به اين مجلس مي‌كشانند و در غير اين صورت اقليتي قدرتمند و سر و زبان‌دار تشكيل مي‌دهند كه خبرگان را به هم بريزند و هميشه براي اكثريت مانع‌تراشي كنند. اگر خداي نكرده آنها موفق به اين كار شدند به دنبال اين هستند كه بحث شوراي رهبري را مطرح كنند. طرح موضوع شوراي رهبري بسيار بد و زشت است. قدرت آن است كه رهبري بر عهده يك نفر باشد در غير اين صورت قدرت ميان چند نفر تقسيم مي‌شود».
از سوي ديگر «جامعه مدرسين مبارز» و «جامعه روحانيت مبارز» متعلق به باند خامنه اي، در يك اقدام خصمانه رفسنجاني را از ليست كانديداهاي خود براي خبرگان حذف كرده‌اند (خبرگزاري فارس متعلق به سپاه پاسداران- ۱۶دي۹۴). در حاليكه رفسنجاني معمولا در ليستهاي اين دو گروه قرار داشت.
خامنه اي در سخنراني خود براي ائمه جمعه گفت: «اگرچنانچه آدم ناصالحي است، راهش ندهيم...در هرجايي كه انتخابات هست - آدمي باشد كه صلاحیت نداشته باشد و ما اغماض كنيم... باطل كردن حق مردم است، خراب كردن حق مردم است؛ اين هم ضد حق الناس است». وي در عين حال وحشت خود را از تكرار قيام ۱۳۸۸ ابراز داشت و با تأكيد بر اينكه «همه بايد نتيجه انتخابات را بپذيرند» گفت: «در سال ۸۸ يك حرف منكر و مستنكری مطرح كردند كه تقلب شده است و بايد انتخابات برهم بخورد؛ ....من نمي دانم كه اين خسارتهايي كه در سال ۸۸ بر ما وارد شد كِي جبران بشود؟! هنوز جبران نشده است».
شوراي ملي مقاومت در اجلاس مياندوره یی خود در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه تأكيد كرد: «نمايش انتخابات مجلس و خبرگان نظام آخوندي -كه مثل ديگر انتخابات اين رژيم كشاكشي بين سرسپردگان ولايت فقيه بر ضد مردم ايران است- ازسوي مردم و همه نيروهاي آزاديخواه ايران تحريم و طرد مي شود. اين نمايش از هم اكنون به صحنة جنگ و جدال باندهاي متخاصم حاكميت تبديل شده است. موضوع اصلي مخاصمات دروني رژيم چاره جويي براي نجات نظام از مهلكه بحرانهايي است كه موجوديت آن را تهديد مي كند. كشاكشهاي نمايش انتخابات و هشدارهاي روزمرة سران جناحهاي رقيب، ازيك سو موقعيت ضربه خوردة ولي فقيه و از سوي ديگر هراس كل رژيم از قيام و خيزش مردم در اثر شقه و شكاف در بالاي حاكميت را بازتاب مي كند».
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۱۷دی ۱۳۹۴ (۷ ژانویه ۲۰۱۶)