Monday, July 13, 2015

در كمپين ”نه به اتمي آري به ايران آزاد و دمكراتيك” شركت كنيد

اين روزها، وحشت عواقب بعد از ضرب الاجل، سر تا پاي نظام را فرا گرفته و هر يكي از باندها به نوعي اين تشويش و درگيري را به عناوين مختلف بازگو ميكند چرا كه پیامدهای این تحول، چه به خوردن زهر بيانجامد و چه به‌متوقف شدن مذاکرات منجر شود، تأثیرات کیفی بر آینده رژیم دارد.
شايد بتوان شرايط اين دوران كه خامنه اي با آن دست و پنجه نرم ميكند، به نوعي به اواخر عمر خميني تشبيه كرد كه پس از امضاي قطعنامه598 و سركشيدن جام زهر در سال67، نظام ولايت فقيه از يك ديكتاتوري تك پايه مذهبي به شكل دو سره در آمد و شكاف عميقي سر تا پاي نظام را فرا گرفت. 
و حالا باز هم شاهد هستيم كه در آستانه مذاكرات، در حالي كه خامنه اي در بحران ناشي از تحريمها و اوضاع داخلي از يك سو و فشارهاي بين المللي و حملات جناح رفسنجاني از سوي ديگر گير كرده، مجبور است خودش را بر سر خوردن يا نخوردن جام زهر، تعيين تكليف كند. 
از حرفهای روحانی و موضع‌گیریهای سایر مهره‌های نظام هم که این روزها به وفور در رسانه‌های رژیم منعکس می‌شود، روشن است که وحشت از پیامدهای بعد از ضرب‌الاجل اتمی یا به‌قول روحانی دوران «پسا مذاکرات» در درون رژیم تا چه حد است؟
خامنه اي براي مهار اوضاع اجتماعي در داخل كشور، خط تشديد سركوب و بالا بردن فشارها روي جوانان و مردم ايران را در پيش گرفته اما تجربه نشان داد كه اين سركوب به نتيجه اي نرسيد و در روزهاي اخير، اعتراضات جوانان و مردم در شهرها و گوشه و كنار كشور، به صورت كمي و كيفي افزايش چشمگيري پيدا كرد. 
لذا در اين شرايط كه خامنه اي تلاش ميكند به هر قيمت، پروژه اتمي و  غني سازي را ولو با زانوان خونين پاي ميز مذاكره حفظ كند و در شرايطي كه اين رژيم، با وجود فقر و گرسنگی مردم، يك ميليارد دلار به ديكتاتور سوريه حاتم بخشي ميكند و هزينه هايي كه بايد صرف رفاه و آسايش مردم شود را خرج پروژه هاي اتمي ميكند، در كمپين ”نه به اتمي آري به ايران آزاد و دمكراتيك” فعاليتهاي گسترده اي را شروع كرديم. هدف از اين كمپين در وهله اول رساندن خواسته و صداي حقيقي مردم ايران به تمام دنيا است و اينكه هر توافقی که بساط بمب‌سازی این رژیم را جمع نکند، از نظر مردم و مقاومت ایران قابل‌قبول نیست. آخوندها از بمب اتم دست نخواهند كشيد پس راه حل، تغییر اين رژیم به دست مردم و مقاومت ایران است.
 در همين راستا در زمينه فعاليتهاي اينترنتي، در محيطهاي مختلف اجتماعي، مقالات روشنگرانه و افشاي معاملات و زد و بندهاي اين رژيم قرار داده و از ساير دوستان ميخواهيم كه اين مطالب را خوانده و ساير دوستان خود را نيز در جريان قرار بدهند. هر كس ميتواند به يك يا چند نفر ديگر در اين زمينه اطلاع داده و به اين ترتيب گستره بيشتري را با اين مطالب پر كنيم. همچنين استفاده از تويتر و ساير محيطهاي اجتماعي را نيز فعال تر كرديم. كنفرانس و ميزگردهاي اينترنتي را به طور گسترده اطلاع رساني كرده و هر فرد اين امكان را دارد كه سؤالات خود را مطرح كرده و با استفاده از يك اكانت تويتر  اين كنفرانسها و مطالب را توئيت كند و به اين ترتيب با مطرح كردن هشتگ هاي مهم، در صدر توجهات بين المللي حول موضوع اتمي و خواسته واقعي مردم ايران قرار ميگيريم. هر كسي ميتواند با يك اكانت تويتر و شركت در ساعات طوفان توئيت، سهمي در اين كمپين ايفا كند. همچنين با خواندن مطالب و فرستادن آن براي ساير دوستان به نوبه خود سهم بسزايي را به عهده بگيرد. 
البته فعاليتهاي خارج از اينترنت نيز به قوت خودش باقي است و قطعا تاثير حائز اهميتي دارد و دوستان با خلاقيتهاي چشمگير خود، در اين زمينه هر روز با ابتكارات جديد اين كمپين را ارتقاء داده و به پيش ميبرند كه شرح آن به تفصيل قرار داده خواهد شد. 
منتظر حضور شما و همراهي تان براي ارتقاء و گسترش اين كمپين در راه رسيدن به يك ايران آزاد و دمكراتيك و رو كردن دست اين رژيم پوسيده در آخرين نفسهايش در مذاكرات هستيم.