Friday, August 21, 2015

تحليل از شرايط فعلي رژيم و وظايف خودمان:

دلواپسان وطرفداران باند خامنه‌ای نگرانی اصلی‌شان از توافق اتمي، ترس از عواقب آن یعنی ترس از سرنگونی نظام است. زیرا آنها معتقدند که پذیرش توافق وین به‌ مثابه جام زهر برای نظام است واز قبل هم هشدارمی‌دادند که باند رفسنجانی-روحانی تلاش دارند نظام را زهرخور کنند و تبعات زهرخور شدن نظام هم تضعیف و سرنگونی آن است.
روزنامه کیهان خامنه‌ای نیزدر سرمقاله 12مرداد 94 با عنوان ”‌آن سوی توافق وین” با تأکید بر این‌که اجرای توافق وین و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، رژیم را «‌تحقیر» و «‌تضعیف» می‌کند، و «‌براندازی» آن دیگر نیازی به «‌حمله و جنگ مستقیم» ندارد. به تن‌دادن رژیم به براندازی نرم از طریق پذیرش این قطعنامه و سرکشیدن جام زهر اشاره می‌کند.
كيهان خامنه اي از اين توافق اتمي، كه توي آن پايه هاي نظام ولايت نشانه گيري شده است راضي نيست. تنها راه عبور، پاسخ نه به كليت برجام و رد كامل آن است خودش رسما ميگويد : برخي مفاد توافق اصول و مباني نظام را نشانه رفته. و در صورت اجرا فاجعه آفرين است. 
 شریعتمداری در سرمقاله کیهان با تأکید بر این‌که «‌پذیرش توافق وین، می‌تواند ایران را در عرصه توان نظامی و دفاعی به کشوری ضعیف و دست‌چندم تبدیل کند»، نوشته است: ”آیا در صورت پذیرش توافق وین و اجرای مفاد این توافق جمهوری اسلامی ایران اصلی‌ترین پایه‌های اقتدار خود را از دست نمی‌دهد؟!همين بندها و مواد است كه دغدغه رهبر انقلاب و همه دلسوزان را در پي داشته ” و آيا توان نظامی جمهوری اسلامی ایران را که امروزه زبانزد همه مراکز استراتژیک جهان است، تحلیل نمی‌برد و به سمت صفر میل نمی‌دهد؟
از طرفي هم انتخابات مجلس و خبرگان رژيم كه محل زورآزمايي باندهاي آنست در اسفند آينده است. خبرگان براي 8سال است. خامنه اي 76 ساله است و مريض است و خبرگان تعيين كننده است. چون بايد خامنه اي را كفن و دفن كند و نفر بعدي را انتخاب كند. 
غرب هم دنبال استحاله رژيم از طريق پس زدن ولي فقيه و بالا كشيدن باند رقيب(رفسنجاني)  است. 

واقعيت اين است كه رژيم در يمن شكست خورده و پوزه اش به خاك ماليده شده، مقاومت مردمي در يمن از جنوب تا شمال در مسير صنعا هست.
خامنه اي و بشار اسد در سوريه پشت سر هم ضربه ميخورند، بشار  الان 25 تا 30درصد خاك سوريه را دارد بالفعل پذيرفته كه سوريه تجزيه و دو كشور شود براي اينكه خودش در قدرت بماند. آش اينقدر شور است كه حتي روس ها هم كه سفت و سخت پشت آنها بودند، مقداري شل شدند و فقط به خاطر رژيم است كه با مبادلات اقتصادي كه از كيسه مردم ايران دارند، هنوز پشت بشار اسد هستند. عمق استراتژي رژيم در يمن و سوريه دارد فروميريزد. خود ولايتي  گفته : اصلاً چه كسي گفت كه عراق و سوريه و يمن و لبنان عمق استراتژي ما است. ما اصلاً چنين حرفي نزديم
از طرف ديگه شمخاني گفته: اگر در عراق كشته ندهيم بايد در تهران بدهيم.
ستون فقرات رژيم در عراق است، همان داستان ژئوپوليتيك منطقه كه مجاهدين ساليان است گفته اند. بعد از زهر خوردن رژيم از نقطه عطف گذشته ايم و ديگر اين تشبثات فايده اي ندارد. 
نتيجه: 
بحران و موقعيت انقلابي، دوران طلايي كه مقاومت و مردم ايران ساليان به خاطرش فدا و پرداخت كردند. زمان عليه رژيم است و شتابان پيش ميرود. تهديد كم بها دادن به اين شرايط و نقش خودمان است.
مالكي ميخ هشت ساله رژيم در عراق بود و خيلي روي او سرمايه گذاري كرده بود. ولي حتي آمريكا كه خودش او را سر كار اورده بود، قالي را از زير پايش ميكشد. بعد از زهرخوردن خطر مقاومت ايران (سازمان مجاهدين) براي رژيم خيلي بيشتر شده و كيفيت عوض كرده. البته رژيم بچه نيست. در تبليغات خودش و مزدورانش، توي سر مجاهدين  ميزنند. بايد هم بزنند. 
بطور مثال در گردهمايي خرداد ماه در پاريس، مقاومت ايران  بايد جان بكند و پول در بياورد وقتي چنين لشكر كشي ميكندبا بيش از 100هزار شركت كننده و بيش از 600 شخصيت سنگين وزن بين المللي، رژيم خوب ميفهمد. واويلا اگر در محيط و ملا اجتماعي خودش قرار بگيرد و در خاك خودش باشد. چون خارج از ايران خاك دشمن است و لابي هاي رژيم كه با دلارهاي نفتي معامله ميكنند، والا اين همه توطئه عليه مجاهدين را نداشتيم 
خامنه اي، احمدي نژاد را دوباره به عنوان يك طرف سياسي رو مياورد و مطرح ميكند تا پاچه رفسنجاني را بگيرد. رفسنجاني هم در تير و مرداد كه هنوز خيلي تا اسفند مانده، خودش را براي خبرگان كانديد كرده. 
كه يك سيخ اساسي به پهلوي ولي فقيه است. دفعه پيش رفسنجاني را به خاطر80 سالگي از رياست جمهوري خذف كردند. واقعيت اينكه دوران مفت خوري از جنگ تمام شده. دوران 8ساله احمدي نژاد و 8ساله مالكي تمام شده. خوش خوشان خامنه اي تمام شده و بقيه اش به ما بستگي دارد.
هر يك نفر از اين مقاومت  براي رژيم، نه يك بمب ساعتي، نه يك كاميون انفجاري، بلكه جرقه انبار باروت است. ما كه نميدانيم و نبايد بدانيم كه چه ميشود.ما بايد به وظايف خودمان عمل كنيم، ما بايد آماده و هشيار باشيم و از هر فرصتي در هر مكان و در هر زمان استفاده كنيم و به بدنه پوسيده اين رژيم ضربه بزنيم تا از پاي در بيفتد.